جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، خواستار تشدید نظارت بر بازار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، عصر امروز از بخش های مختلف اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس بازدید کرد و خواستار تشدید نظارت بر بازار شد.

رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار مطلوب و مناسب بوده و نظارت بیشتر موجب حفظ تعادل بازار می شود.

وی با بیان این که به گفته مقامات اجرایی کمبود کالا در کشور و استان وجود ندارد، اضافه کرد: حسب گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، اداره تعزیرات حکومتی با تشکیل 139 پرونده در زمینه احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا و گران فروشی کالاهای مرتبط با مقابله ویروس کرونا از جمله ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش برخورد شدیدی با افراد متخلف داشته است و همچنین از 15 اسفندماه تاکنون قریب هزار پرونده در خصوص تنظیم بازار تشکیل شده است که لازم می دانم از کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کنم.

رئیس شورای قضایی استان فارس در پایان گفت: تلاش می کنیم با نظارت و برخورد مناسب با سوء استفاده کنندگان و محتکران برخورد نماییم و مردم شریف می توانند گزارشات خود را در این زمینه به اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha