جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 894426
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
طرح غفران

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: در راستای مشارکت در سنت حسنه قربانی به نیت سلامتی حضرت مهدی(عج) و دفع بلای ویروس کرونا، مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان اقدام به فراخوان طرح «غفران» کرده است.

خانم مژگان فتحعلی پور، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به فراخوان طرح «غفران» حوزه خواهران استان، اظهار داشت: در راستای مشارکت در سنت حسنه قربانی به نیت سلامتی حضرت مهدی(عج) و دفع بلای ویروس کرونا از مردم، مدیریت حوزه علمیه خواهران، اقدام به فراخوان طرح «غفران» کرده است.

وی با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند در این کار خداپسندانه شرکت کنند، گفت: حوزه علمیه خواهران استان، آماده دریافت کمک‌های مردمی با نیت نذر قربانی در نیمه شعبان می‌باشد که با حضور نمایندگان مراکز خیریه در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان همدان به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و ابراز داشت: هم استانی‌های عزیز برای شرکت در طرح «غفران»، می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۷۴۲۲۲۲۰۰۷ نزد بانک ملی، به نام مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان، واریز نمایند.

فتحعلی پور تماس با شماره ۰۹۹۲۵۸۶۱۲۷۸ و مراجعه به کانال حوزه خواهران استان همدان در پیام رسان ایتا به آدرس   hawzah_khaharan_hamedan، را از راه‌های ارتباطی اعلام کرد و ادامه داد: در صورت وجود هر گونه سؤال و نیاز به اطلاعات بیشتر، افراد می توانند از این طریق ارتباط بگیرند.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، با تاکید بر اینکه حوزه خواهران استان، از روز اول شیوع این ویروس منحوس، با تمام توان در میدان حضور داشته است، عنوان کرد: از آنجایی که با شیوع این ویروس مشکلات اقتصادی برای بسیاری از مردم، خصوصا کسبه بازار ایجاد شده است، مدیریت حوزه خواهران استان، با حضور در بازار و تقدیر از بازاریان خیری که اجاره بهای خود را در این ایام بخشیده‌اند، صاحبان مشاغل دیگر را هم به پیوستن به این پویش دعوت کرد.

وی ادامه داد: تهیه و تولید ماسک تحت نظارت و تایید کادر بهداشت و درمان توسط طلاب خواهر همدان و حضور در عرصه تغسیل اموات کرونایی از جمله اقداماتی است که در این روزها، طلاب خواهر در انجام آن کوشا بوده‌اند.

خانم فتحعلی پور با بیان اینکه علیرغم تعطیلی مدارس علمیه، طلاب خواهر، بحث تبلیغ را فراموش نکرده‌اند، گفت: حضور در فضای مجازی و تولید محتوا و پاسخ به برخی از شبهات در زمینه کرونا و همچنین ارائه مشاوره به خانواده‌ها، فعالیت‌هایی بود که توسط مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان در سطح استان صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha