پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید و ضدعفونی خانه سالمندان آسمان توسط قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان تحت قالب قرارگاه جهادی، طوفان همدلی خود را علیه شیوع ویروس کرونا این بار در خانه سالمندان آسمان رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، ۷۰۰ نفر از طلاب و روحانیون داوطلب حوزه علمیه اصفهان تحت قالب قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان علیه شیوع ویروس کرونا به پا خاستند.

حضور فعال قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این بار در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان اصفهان به نام «خانه سالمندان آسمان» رقم خورد.

جمعی از طلاب و روحانیون داوطلب حوزه علمیه اصفهان به همراه معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان حجت الاسلام سید حسین مومنی و حجت الاسلام اهتمام معاون دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در خانه سالمندان آسمان ضمن صحبت و جویاشدن احوال سالمندان، این مکان را به صورت تخصصی ضدعفونی کردند و کمک های نقدی و غیرنقدی اعم مواد بهداشتی و ضدعفونی خود را  تقدیم این عزیزان نمودند.

گفتنی است، قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان تاکنون در عرصه ضدعفونی کردن معابر شهری و مراکز درمانی، بیمارستان ها، مشاوره به بیماران در بیمارستان ها، حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمانی، تهیه و توزیع مواد خوراکی اعم از میوه و آب میوه در سطح بیمارستان ها و تهیه مواد ضدعفونی جهت اماکن اقدام کرده است.

همچنین کمیته فرهنگی این قرارگاه اقدام به تهیه و تولید محتوا با محوریت خانه و خانواده، مشاوره دینی، پاسخگویی به شبهات کرونایی، ارائه نمونه بازی های جدید برای دوران قرنطیه ویژه فرزندان کرده است.

طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان با شعار #به امید خدا کرونا را شسکت خواهیم داد همچنان در تلاش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • واقع بین IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 1
    سلام همینا خودشون ناقل بیماری اند. در طول سال یادشون نبود برن سالمندان حالا یهو دایه عزیز تر از مادر شدن. اگه راس میگید برید تغسیل اموات کرونایی کنید بعد عکس بزارید.
  • گمنام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 0
    احسنت خداقوت