جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر اجرای برنامه های نیمه شعبان در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های نیمه شعبان که با رعایت اصول بهداشتی در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به اینکه باید با مدیریت جهادی و تلاش همه جانبه در راستای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همت خود را بکار گیریم، گفت: مردم و مسئولان با تمام توان در راستای ریشه کنی ویروس کرونا تلاش خواهند کرد و در این راستا همه تمهیدات لازم برنامه ریزی شده و در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه در این راستا باید مدیریت جهادی سرلوحه امور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مدیر جهادی مدیری است که بتواند منابع انسانی و مادی را به شکل مفید و کارآمد مبتنی بر ارزش های اسلامی برای رسیدن به اهداف انقلاب بکار گیرد. در این راستا مقام معظم رهبری فرموده اند هر جا مدیران انقلابی پرتحرک و خستگی ناپذیر حضور یافته، موفق بوده ایم و به عکس هر جا مدیران ما غیرانقلابی و سست عمل کرده اند از مسیر منحرف شده و کار را نیمه تمام گذاشته اند. 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های اعیاد شعبانیه بصورت کامل در فضای مجازی برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اهمیت سلامتی مردم، این برنامه ها با شور و نشاط در فضای مجازی برگزار می شود که در این راستا مردم نیز بصورت خودجوش در فضای مجازی نهادهای برگزار کننده را همراهی خواهند کرد. 

وی در پایان یادآور شد: از سوی برخی از جوانان انقلابی پیشنهاد شده که قرارگاهی متمرکز، جهت هماهنگی گروه های جهادی تشکیل شود تا از خدمات رسانی یکدیگر اطلاع داشته باشند که این پیشنهاد نیز اقدامی ارزشمند خواهد بود و در این راستا برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha