پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت پرهیز از نگاه سطحی به مسأله مهدویت و انتظار در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: نگاه به موضوع مهمی همچون مهدویت باید کاملاً علمی و کارشناسی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه ستاد شعبانیه با تبریک این ایام به اهمیت فرهنگ انتظار و مهدویت در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی بر پایه این ارزش های ناب به کشوری مقتدر و موفق در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ انتظار در جامعه اسلامی هستیم، افزود: نباید مسأله مهمی همچون مهدویت و انتظار تنها در حد شعار در جامعه اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که ایران اسلامی در سایه سار این فرهنگ ناب به اوج عزت و اقتدار رسیده است، بیان داشت: با تکیه بر این فرهنگ متعالی می توان بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت پرهیز از نگاه سطحی به مسأله مهدویت و انتظار در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: نگاه به موضوع مهمی همچون مهدویت باید کاملاً علمی و کارشناسی باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران از مهم ترین آسیب های موجود در جهت مسیر رشد و گسترش فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه اسلامی را سطحی نگری دانست و خاطرنشان کرد: باید با نگاه عمیق و کارشناسی در جهت ترویج و گسترش این فرهنگ اصیل در جامعه گام برداشت.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انتظار و مهدویت ظرفیت مناسبی برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه اسلام و انقلاب است، بیان داشت: با توجه به تلاش دشمن در جهت گسترش فرهنگ انحراف در جامعه دینی، باید با تقویت فرهنگ مهدویت، دشمن را ناکام گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ایران اسلامی را پرچمدار نشر و گسترش فرهنگ مهدویت در جهان معرفی کرد و گفت: علیرغم همه توطئه های دشمن علیه دین و انقلاب، امروز کشورمان با تکیه بر ارزش های مهدوی به الگویی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن در جهت ترویج بدعت و خرافه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: باید با تبیین صحیح فرهنگ انتظار و مهدویت این توطئه دشمن در جامعه را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha