جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
الزهراء گرگان (1).jpg

حوزه/ مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان از تولید ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک بهداشتی توسط طلاب و تهیه توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان خبر داد.

خانم مریم میرکریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، اقدامات و فعالیت های مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان را تشریح کرد و مهم ترین آن ها را تبلیغ در فضای مجازی برای مقابله با کرونا ویروس برشمرد.

وی گفت: ضمن رعایت مسائل بهداشتی، باید ارتباط با خدا هم تقویت شود؛ اگر انسان در زمینه حفظ سلامت خود و دیگران کوتاهی کند، قطعاً در پیشگاه خداوند مسئولیت دارد.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، رعایت توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن در شرایط فعلی را با هدف پیشگری از بیماری کرونا، یک تلکیف دانست و افزود: آگاهی بخشی به مردم از طریق تماس تلفنی و فضای مجازی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از جمله اقدامات شاخص مبلغان این مجموعه است زیرا آگاهی بخشی صحیح، آرامش را به دنبال خواهد داشت.

میرکریمی تبلیغ مجازی، همکاری در تهیه، تولید و توزیع ماسک های بهداشتی و مواد شوینده، ارائه مشاوره های سلامت از طریق تماس تلفنی و به صورت مجازی را از دیگر اقدامات طلاب و مبلغان این مجموعه برشمرد.

وی اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ ماسک بهداشتی توسط طلاب مبلغ این مجموعه تولید و به مراکز پزشکی توزیع شده است؛ همچنین بسته های حاوی اقلام خوراکی به ارزش بیش از ۲۰ میلیون تومان از سوی اساتید، کارکنان و شماری از مبلغان تهیه و به طلاب نیازمند و نیز مؤسسات خیریه تحویل داده شده است.

استاد حوزه در پایان ضمن تشکر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و آرزوی صحت و سلامتی برای آنان، اضافه کرد: این زحماتِ بسیار باارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا برده و اجر و ثواب الهی را برای آنان بدنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha