جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه

حوزه/ به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و با نظر سازمان جوانان برنامه سراسری «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی عج در قم اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای برنامه سراسری «ساعت عاشقی» در شب میلاد حضرت مهدی عج به صورت مجازی در قم خبر داد.

محمد گل فشان افزود: در این طرح مجازی، با عنایت به اینکه در شب نیمه شعبان همه ساله مسجد مقدس جمکران میعادگاه منتظران مملو از خیل مشتاقان حضرت ولی عصر(عج) بود، اما امسال با شرایط همه گیری بیماری و اهمیت سلامت عموم مردم، جمعیت هلال احمر استان قم بر آن شد تا با بهره مندی از پتانسیل فضای مجازی این توسل و ارتباط را به صورت زنده با مردم برقرار کنند.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید بر عدم برگزاری اجتماعات مردمی، این مراسم مجازی با برقراری ارتباط مستقیم از مسجد مقدس جمکران همراه با قرائت دعای فرج و مولودی‌خوانی در شب میلاد حضرت ولی عصر(عج) و پخش زنده از دو صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام جمعیت هلال احمر استان قم به نشانی   https://www.instagram.com/qom_rcs/ و https://www.instagram.com/qomrcs/ اجرایی می شود.

گل فشان گفت: علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت (ع) می توانند با مراجعه به نشانی صفحات هلال احمر قم در شب چهارشنبه ۲۰ فرودین ماه و همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) به صورت آنلاین از ساعت ۱۹ این مراسم توسل و دعا را همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha