سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: مرحوم آیت الله باریک بین در زمان حیات همواره راهنمای مردم بود و در رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و به همین خاطر در عمق جان مردم جای داشت.

 آیت الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت ولی عصر (عج) و تسلیت به مناسبت سالگرد مرحوم آیت الله هادی باریک بین، امام جمعه سابق قزوین گفت: مرحوم باریک بین از شخصیت های برجسته و شناخته شده قزوین بود و سالها نماینده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این شهر بود.  

دبیرشورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: ایشان همواره در کنار مردم و دلسوز آنها بود و در شرایط مختلف جامعه  پیش قدم بود، در دوران دفاع مقدس ضمن تشویق مردم به کمک رسانی به جبهه ها خود نیز در این عرصه حضور جدی و فعال داشتند.

وی ادامه داد:  هرگز نمی توان نقش بی بدیل و پر رنگ ایشان را در هشت سال دفاع مقدس و همراهی و همدلی با رزمندگان و بسیجیان استان فراموش کرد.  

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: مرحوم آیت الله باریک بین در زمان حیات همواره راهنمای مردم بود و در رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نمی کرد و تکیه گاهی محکم برای آنها بود و به همین خاطر در عمق جان مردم جای داشت.  

وی افزود: سراسر زندگی مرحوم آیت الله باریک بین در خدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه های علمیه گذشت، این عالم برجسته همچنین در احیاء و بازسازی مدارس علمیه نقش آفرین و تاثیرگزار بود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha