شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهر

حوزه / امام جمعه اهر گفت: شب نیمه شعبان با فضیلت‌ترین شب بعد از شب قدر می‌باشد و به فرموده امام صادق(ع) شبی است که خداوند منان به ذات مقدس خود سوگند یاد کرده است که هیچ نیازمندی را دست خالی برنگرداند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان در ایام کرونا با رعایت و تدابیر بهداشتی و فاصله گذاری، امروز در سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه شهرستان اهر برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام‌جمعه  اهر تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهیدان آوینی، سپهبد صیاد شیرازی و آیت‌الله صدر گفت: برگزاری جشن نیمه شعبان همه‌ساله با شور و شعف و شوق خاصی در ایران اسلامی و منطقه  توسط اقشار مختلف به‌ویژه جوانان عزیز برگزار می‌شد، ولی امسال با شرایط خاصی که روبرو شده‌ایم و جهان بشریت درگیر مقابله با ویروس کروناست و ایران اسلامی هم از این ابتلا مستثنی نیست، نمی‌توانیم تجمعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال هم به فضل الهی و با تدابیر خاص و رعایت مقررات و اصول بهداشتی، این روز خجسته و پربرکت را گرامی داشته و محبت و مودتمان را به مولایمان و سرورمان امام زمان (عج) ابراز خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده افزود: شب نیمه شعبان با فضیلت‌ترین شب بعد از شب قدر می‌باشد و به فرموده امام صادق(ع) شبی است که خداوند منان به ذات مقدس خود سوگند یاد کرده است که هیچ نیازمندی را دست خالی برنگرداند.

وی ادامه داد: آنچه که در شرایط خاص امروز (کرونا) داریم و هیچ تجمعی را نداریم که برای سلامت و مصونیت اجتماع ما ایجاد مشکل نکند، برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که توسط ستاد اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha