پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید محسن حسینی دیباجی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه ۷۵ طلبه در سطح استان سمنان برای حضور در غسالخانه‌ها آموزش دیدند و در حال خدمتگزاری هستند، تصریح کرد: تا کنون ۴ هزارو ۶۲۰ بسته بهداشتی به همت سپاه استان سمنان در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان، در جلسه ویدیو کنفرانس کشوری قرارگاه معنویت و سلامت با حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با موضوع تعمیق معنویت، دین داری و کارکردهای معنویت در سلامت روان و بهداشت فردی و روانی در مقابله با ویروس کرونا گفت: روحانیون و طلاب استان سمنان در کنار مردم برای مقابله با ویروس کرونا هستند و این مهم را با انجام فعالیت‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.

وی از تشکیل ۹ قرارگاه جهادی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج طلاب در استان سمنان خبر داد و افزود: اقدامات بسیاری از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان از سوی طلاب و روحانیون این استان در حال انجام است و با دقت پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه تا کنون ۷۵ طلبه در سطح استان برای حضور در غسالخانه‌ها آموزش دیدند و در حال خدمتگزاری هستند تصریح کرد: تا کنون ۴ هزارو ۶۲۰ بسته بهداشتی به همت سپاه استان سمنان در بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان تصریح کرد: طلاب و روحانیون استان سمنان با تشکیل ۴۳ گروه جهادی به گندزدایی و ضدعفونی معابر و مراکز پرتردد شهری در این استان پرداختند.

وی از طرح هر بیمارستان چند روحانی در استان سمنان خبر داد و گفت: طلاب و روحانیون این استان با ۲۳ مورد اهداء خون و استقرار در ایستگاه های سلامت به تعداد ۱۴ مورد برای مقابله با ویروس کرونا در تلاش هستند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی از ۱۲۴ مورد سرکشی و دیدار با خانواده های متوفیان و مبتلا به کرونا خبر داد و افزود: روحانیون و طلاب استان با اسقرار در یکی از مساجد استان و تهیه آبمیوه برای بیماران مبتلا به کرونا و خانواده آنان در تلاش برای ریشه کنی ویروس کرونا هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج ) استان سمنان در پایان با بیان اینکه برای قطع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی باید مدنظر همگان قرار گیرد، تصریح کرد: در استان سمنان ۱۰ راس گوسفند نیز تا کنون برای رفع این بلا ذبح شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha