پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
توزیع مواد غذایی رایگان توسط موسسه فرهنگی اهل بیت (ع) هند+تصاویر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سرورعباس نقوی گفت: موسسه فرهنگی اهل بیت علیهم السلام هند تا آخر ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف کشور به شیعیان نیازمند سبد کالا ارائه می‌کند.

به گزارش سرویس بین المللی خبرگزاری حوزه با توجه به این که کشور هندوستان به علت شیوع ویروس کرونا برای ۲۱ روز در تعطیلی کامل قرار گرفته مردم این کشور مجبور به خانه‌نشینی شده اند.
در وضعیت دشوار فعلی میلیونها کارگر فقیر و نیازمندان شیعه که معیشت خود را از کسب و کار و درآمد روزانه کارگریشان می گذرانند، در این ایام دشوار به مشکل افتاده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سرور عباس نقوی دبیرکل موسسه فرهنگی اهل بیت علیهم السلام هند با همراهی اعضای این موسسه برای توزیع کمکهای غذائی و اقتصادی به نیازمندان شیعیان مناطق مختلف کشور اقدام کرده است و تاکنون بیش از دویست سبد کالای مواد غذایی توسط  این موسسه به خانه های نیازمندان رسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین سرورعباس نقوی در این باره گفت: این اقدام بشر دوستانه موسسه فرهنگی اهل بیت علیهم السلام هند تا آخر ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف کشور ادامه دارد.  

گفتنی است، موسسه فرهنگی اهل بیت(ع) توسط برخی  طلاب و روحانیون هندی جامعه المصطفی(ص) العالمیه از جمله حجج اسلام والمسلمین سید سرورعباس نقوی و سید شمشاد علی رضوی و سید تقی عباس رضوی و دیگران در سال۱۳۸۶ در حوزه علمیه قم تأسیس یافته و تاکنون خدمات فراون علمی، فرهنگی و رفاهی را به اکثر مناطق کشور هندوستان انجام داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha