پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 894743
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
بصیرتی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از پخش زنده جشن نیمه شعبان از طریق اینستاگرام خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی های لازم برای پخش برنامه زنده تلویزیونی از طریق شبکه استانی اصفهان و رادیو نیز به عمل آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی، عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، به محدود شدن جشن های نیمه شعبان امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان به صورت گسترده در فضای مجازی با راه اندازی پویش هیئت مذهبی منازل با حضور اعضای خانواده، یکی از مهمترین برنامه هاست. همپنین نورافشانی گسترده و بزرگ هیئات مذهبی کاشان در ساعت 9 شب نیمه شعبان ازدیگر برنامه های نیمه شعبان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، نصب پرچم در سردرب خانه ها و مساجد با همکاری شهرداری را از دیگر برنامه های نیمه شعبان کاشان اعلام کرد و افزود: پویش جشن خانگی، چراغانی خانگی، کیک خانگی و تزئینات منزل در نیمه شعبان از دیگر برنامه هاست.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: همشهریان عزیز می توانند عکس های تزئینی نیمه شعبان خود را جهت بهره مندی از هدایای ارزشمند به اداره تبلیغات اسلامی کاشان ارسال کنند.

وی، پویش دعای فرج، دعای سلامتی امام زمان (عج)، ختم قرآن و جشن‌های خیابانی بدون تجمع را از دیگر برنامه های نیمه شعبان اعلام کرد و گفت: تدابیری اتخاذ شده تا یک سری دوستان به صورت سیار در مناطق شهر نسبت به پخش سرودهای نیمه شعبان باعث شادی دل مردم و یادآوری نام امام زمان (عج) شوند.

حجت الاسلام بصیرتی، پخش زنده مراسم از طریق اینستاگرام را از دیگر برنامه های نیمه شعبان در کاشان اعلام کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی های لازم برای پخش برنامه زنده تلویزیونی از طریق شبکه استانی اصفهان و رادیو نیز به عمل آمده است.

وی در پایان با بیان اینکه هیئت های کاشان هزینه‌های جشن‌ها را برای کمک به فقرا و اهدای بسته‌های غذایی و حمایتی به خانواده های بی بضاعت هزینه تخصیص دهند، گفت: قطعا جشن های نیمه شعبان امسال با شکوه‌تر از سالهای قبل با ایده‌های نو و محتوایی تر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha