چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 894798
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
امام زمان

حوزه/  دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در استان قزوین، همزمان با سراسر کشور ساعت ۲۰:۴۵ قرائت زیارت آل یاسین، دعای فرج و رأس ساعت ۲۱ بانگ یا مهدی ادرکنی طنین انداز می شود و همزمان ۴۵ نقطه استان قزوین نور افشانی خواهد شد.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: هرکس که با ایمان قلبی منتظر ظهور امام زمان (عج) باشد، صبر زیاد و سکوتی فراوان دارد و همه فکر و ذکر خود را بر محور امام زمان (عج) و عمل به رفتارهایی که مورد رضایت ایشان است قرار می دهد.  

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: روایات و احادیث فراوانی از ائمه اطهار (ع) در خصوص ظهور مهدی (عج) بیان شده است و آن حضرت عدالت را در جامعه نهادینه می کنند.  

وی اظهارکرد: متاسفانه با شیوع گسترش بیماری کرونا مردم نمی توانند مجالس و محافل مذهبی را در مساجد و حسینیه ها برگزار کنند که امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی بتوانیم هر چه سریعتر ریشه این ویروس منحوس را در کشور از بین برده و در برنامه های مذهبی و دینی شرکت کنیم.  

حجت الاسلام شهسواری به برگزاری برنامه های نیمه شعبان در استان قزوین پرداخت و بیان کرد: با توجه به شرایط ناشی از این ویروس منحوس و ممنوعیت تجمعات و تعطیلی اماکن، امشب در استان قزوین، همزمان با سراسر کشور ساعت ۲۰:۴۵ قرائت زیارت آل یاسین، دعای فرج و رأس ساعت ۲۱ بانگ «یا مهدی ادرکنی» طنین انداز می شود و همزمان ۴۵ نقطه استان قزوین نور افشانی خواهد شد.  

وی ادامه داد: در برنامه نورافشانی هایی که در استان قزوین  صورت می گیرد هیچ گونه تجمعی نخواهیم داشت و از مردم  عزیز تقاضا داریم فقط از پنجره ها و بالکن های مجتمع های مسکونی نظاره گر نورافشانی ها باشند و از هرگونه تجمع بپرهیزند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha