پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان

حوزه/ جنبش امت بر ضرورت بیداری ملت های جهان در مقابله با آمریکا، به ویژه ملت های جهان سوم که استعمار آمریکایی و غرب از ثروت ها و منابع آن استفاده می کند و بر بازار آن تسلط دارد، تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش امت لبنان در بیانیه ای این سئوال را مطرح کرد که راز این مسئله که از زمان تک قطبی شدن امپریالیستی آمریکا در جهان، ویروس و بیماری ها به شکل وحشتناکی در جهان شیوع یافت، چیست؟

 این جنبش اشاره کرد: آمریکا با محاصره کشور ها و ملت ها، به جنگ های گسترده ای روی آورد که در آن از سلاح های میکروبی و ممنوع بین المللی استفاده کرد و صهیونیست ها نیز در اقدامات تجاوزکارانه خود در لبنان و غزه به از همین راه وارد شدند.

جنبش امت با اشاره به موضع گیری های محکوم آمریکا در خصوص توافق نامه های زیست محیطی مثل توافق نامه آب و هوایی، گفت: آمریکا بسیاری از توافق نامه هایی که در این خصوص انجام گرفته را امضا نکرده است.

جنبش امت بر ضرورت بیداری ملت های جهان در مقابله با چالش آمریکایی، به ویژه ملت های جهان سوم که استعمار آمریکایی و غرب از ثروت ها و منابع آن استفاده می کند و بر بازار آن تسلط دارد، تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha