پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف عراق

حوزه/ یک منبع عراقی وابسته مجلس نمایندگان از تماس های تلفنی و مستقیم شخصیت های عالی رتبه سیاسی با عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف این کشور برای اقناع وی به انصراف خبر داد و گفت: این مقامات به الزرفی اطمینان دادند که در دولت آینده جایگاه بالایی به او تعلق گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک منبع عراقی وابسته مجلس نمایندگان از تماس های تلفنی و مستقیم شخصیت های عالی رتبه سیاسی با عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف این کشور برای اقناع وی به انصراف خبر داد و گفت: این مقامات به الزرفی اطمینان دادند که در دولت آینده جایگاه بالایی به او تعلق گیرد.

وی با اشاره اینکه شخصیت های سیاسی مهم از قشر شیعه در تماس خود با عدنان الزرفی، خوستار انصراف وی از پُست نخست وزیری شدند، افزود: این تماس ها به صورت مستقیم و از طریق تماس تلفنی انجام گرفت.

این منبع تصریح کرد: این مقامات به الزرفی وعده دادند که در دولت آینده در پُست عالی رتبه قرار گیرد و برنامه دولتی او نیز در برنامه نامزد جایگزین جای داده شود.

وی افزود: به احتمال زیاد الزرفی به این تماس ها پاسخ مثبت بدهد.

شایان ذکر است که کاطع الرکابی پیشتر خبر انصراف عدنان الزرفی از نخست وزیری را تکذیب کرده و گفته بود: الزرفی به رایزنی هایش با تمامی طرف ها ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha