چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: مؤمنین فرصت دعا و راز و نیاز با خداوند متعال در شب نیمه شعبان را مغتنم بشمارند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: امسال با شیوع بیماری کرونا در کشور ملت نمی‌توانند در جلسات و اجتماعات میلیونی که هرسال در این روزها و شب‌ها به مناسبت میلاد منی عالم بشریت برگزار می‌شد، شرکت کنند اما این موضوع نباید موجب شود که از برکات این روز مبارک و فرخنده غافل شویم.

وی ادامه داد: برکات و آثاری که دعا و نیایش در این روز دارد بی‌شمار است و علاوه بر این دعا برای ظهور در این روز بسیار سفارش شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی در توصیه‌هایی به مردم بیان داشت: عده‌ای نباید با ظاهربینی چون مانند هرسال امکان برگزاری مراسم‌های جمعی نیست از دعا و توسل به حضرت غافل بشوند.

وی افزود: وجود مقدس حضرت مهدی (عج) در همه‌جا هست و همین‌که ما در خانه توسل و دعایمان خودمان را داشته باشیم، ثواب خودمان را برده‌ایم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه تصریح کرد: امشب را باید مغتنم بشماریم و خواسته‌های خودمان را از خداوند متعال بخواهیم تا در این روز عزیز خداوند نگاهی به ما بکند.

وی به راه‌اندازی پویش‌های برای شب نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: پویش‌های خوبی نیز در فضای مجازی راه افتاده تا معرفت و محبت ما به اهل‌بیت (ع) و به‌خصوص به وجود مقدس امام زمان (عج) افزایش یابد که اقدامات به‌جا و مناسبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha