جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: سال گذشته ۱۰هزار و ۷۶۰ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند با اعلام این خبر گفت : این دیدارها در قالب طرح سپاس و طرح های دیدار از جمله طرح رمضان، دفاع مقدس، فجر آفرینان ، مدافعان حرم، دولت عشق، علمداران حماسه، دیدارهای روستایی، دولت عشق ، ابراهیمیان، ایثار و پیروزی و دانش آموزی  انجام شده است.

وی اضافه کرد: تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا، رسیدگی به مسایل ایشان با حفظ شان و منزلت این خانواده های معظم، سپاس از صبر وایستادگی و ایثار این عزیزان ازاهداف این طرح می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ادامه داد: در قالب طرح سپاس سالانه حداقل یک دیدار از تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صورت می گیرد. در این راستا ۵۷۷۶ دیدار از خانواده معظم شهدا (والدین، همسر و فرزند شهید) ۴۹۸۴دیدار جانبازان وآزادگان و خانواده ایشان انجام شده است.

حجت الاسلام هنرمند افزود: در برخی از این دیدارها مدیران ملی واستانی نیز به منظور تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha