جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 894898
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
نیمه شعبان

حوزه / معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری جشن های نیمه شعبان در قالب طرح نسیم انتظار در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی،  محمدعلی فاضلی نسب با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و جهان به منظور حفظ سلامت عاشقان حضرت مهدی(عج) همچنین ضرورت برگزاری جشن های مولودی این اداره کل اقدام به راه اندازی کاروان های سیار در سطح شهر و محلات به منظور پخش نواهای مهدوی می کند.

وی افزود: این کاروان ها به غیر از تبریز در مراکز شهرستان های دیگر مانند مراغه، میانه، آذرشهر و سایر شهرستانها با همکاری و مشارکت سایر نهادها به حرکت در می آیند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان ادامه داد: در تبریز ۱۰ اکیپ در برگزاری جشن های نیمه شعبان فعالیت می کنند که پنج اکیپ این اداره کل با مشارکت بنیاد حضرت مهدی(عج) و پنج اکیپ با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج در منطقه مارالان اجرای برنامه می کنند.

به گفته فاضلی نسب یک اکیپ هم با مشارکت سپاه در سردرود به حرکت درآمده و اجرای برنامه می کند.

وی اضافه کرد همچنین با حمایت امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم ویژه برنامه ای به صورت زنده با همکاری برنامه تلویزیونی سحرلر بدون حضور فیزیکی محبان اهل بیت(ع) در محل امامزاده سید حمزه تبریز در روز نیمه شعبان از ساعت ۱۰ صبح با اجرای برنامه های فرهنگی و همخوانی هنرمندان مذهبی شهرمان اجرا شده و برنامه نورافشانی در مارالان خواهیم داشت.

فاضلی نسب در پایان از تهیه و اهدای بسته های معیشتی به خانوارهای آسیب دیده از تبعات اقتصادی کرونا خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha