جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: حضور طلاب و روحانیون در حوادث غیرمترقبه در کنار مردم نشان از اجتماعی بودن حوزه های علمیه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های آموزشی و استفاده از آموزش مجازی در ایام تعطیلات کرونایی و همچنین فعالیت جهادی طلاب توسط مدیر حوزه علمیه استان یزد ارائه شد.

آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت آموزشی حوزه علمیه استان یزد در برگزاری دروس به صورت مجازی و استفاده از سامانه پیشخوان حوزه های علمیه، گفت: آموزش های مجازی در حوزه های علمیه کاری تازه بوده که با موفقیت انجام شد و بایستی زیرساخت های این امر تقویت و حفظ شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه از اجتماعی بودن حوزه های علمیه سخن گفت و بیان داشت: حضور طلاب و روحانیون در حوادث غیرمترقبه در کنار مردم نشان از اجتماعی بودن حوزه های علمیه داشته و این امر در جریان اخیر و حضور طلاب و روحانیون در مقابله با ویروس کرونا در ضدعفونی کردن معابر، حضور در بیمارستان ها و همچنین تغسیل و تدفین اموات کرونایی خود را نشان داد .

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه بایستی دوره هایی را برای ارتقاء بینش و دانش طلاب برای حضور در این صحنه ها برنامه ریزی کند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پایان گفت: برای امر تبلیغ باید تدابیر جدیدی اندیشیده و مسائل معارفی توسط حوزه های علمیه بیان شود و حوزه ها پاسخگوی سؤالات مردم در زمینه های معارفی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha