جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-04-06_21-16-10.jpg

حوزه/ مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم با تاکید بر ادامه خدمات رسانی طلاب تا شکست ویروس کرونا، از ارسال از ارسال بسته های عیدانه به روستاها و قدردانی از پرستاران خبر داد.

خانم افتخار اصغری، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: به همت طلاب و خیرین مرکز نیکوکاری امام خمینی(ره) ۳۱۳ بسته عیدانه شامل اقلام بهداشتی(مایع دستشویی، ماسک، شامپو، صابون) و همچنین بسته های شیرینی و شکلات و نیز برگه هایی که حاوی فرازهایی از دعای هفتم صحیفه سجادیه بود، در روستاهای اطراف شهرستان رباط کریم و نیز بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

وی افزود: این بسته ها به لطف حضرت ولی عصر(عج) و همت خیرین عزیز در روستاهای آلارد، سفیدار، حسین آباد، حصار مهتر، منجیل آباد و همچنین تعدادی از نیازمندان شهر رباط کریم توزیع و اهدا شد.

مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم ابراز داشت: هزینه های این طرح با کمک خیرین مهدوی و هزینه جشن های نیمه شعبان که همه ساله برگزار می شود و امسال امکان برگزاری این مرا سمات نبود، فراهم شد.

اصغری در پایان با تاکید بر ادامه خدمات رسانی طلاب و خیرین شهرستان رباط کریم تا شکست ویروس کرونا، گفت: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، جمعی از مسئولین مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) با اهدای هدایایی از زحمات پرستاران و کادر درمانی این مرکز تقدیر و تشکر کردند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha