چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تولید ماسک

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از تولید و توزیع بیش از ۶ هزار ماسک به همت بانوان طلبه لرستانی خبر داد .

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب مدارس علمیه خواهران استان لرستان همگام با سایر نیروهای جهادی از آغاز شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی تبلیغی و جهادی به مردم استان بوده اند، گفت: مدارس علمیه خواهران استان لرستان به کارگاه های تولید ماسک بهداشتی تبدیل شده و تا کنون بیش از ۶ هزار ماسک بهداشتی به همت بانوان طلبه لرستانی تولید و در مناطق محروم این استان توزیع شده است . 

وی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده، دستکش و اقلام معیشتی و غذایی برای خانواده های نیازمند را از دیگر اقدامات خواهران طلبه لرستان اعلام کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: برای انجام تغسیل اموات کرونایی در غسالخانه های بانوان نیز حوزه علمیه خواهران استان لرستان آمادگی خود را اعلام می دارد . 

عزیزی فعالیت برخی طلاب خواهر پرستار با پزشکان و پرستاران در بیمارستان ها و فعالیت تبلیغی در فضای مجازی را از دیگر اقدامات فرهنگی خواهران مبلغه لرستانی برشمرد و خاطر نشان کرد: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان در تولید محتوای پیام های کوتاه، عکس نوشته و ... در فضای مجازی نیز حضوری تبلیغی دارند . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha