جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب خوان منتظر

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری اولین نشست کتاب آنلاین با عنوان "کتابخوان منتظر" و با محوریت امام زمان (عج) در شام نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سجاد عمرانی در گفتگو با خبرنگاران در همین باره اظهار داشت: با هشتگ "کتابخوان منتظر"، سلسله نشست های کتاب آنلاین با شعار «کتابخوانی، رسم منتظران است» از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم پنجشنبه۲۱فروردین ساعت۲۲ به صورت پخش زنده از مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به تعطیلی فیزیکی کتابخانه های عمومی و علاقه مندی افراد به کتاب ها و گفتگو با نویسندگان، این اداره کل با همکاری و مشارکت انتشارات مسجد مقدس جمکران، نخستین نشست کتاب آنلاین را از صفحه ایستاگرام کتابخانه های عمومی استان به آدرس @qompl.ir با حضور فاطمه دولتی نویسنده کتابهای "شب چهلم" و "شیردارخوین" به صورت پخش زنده از مسجد جمکران برگزار می کند.

عمرانی از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی، اهالی قلم و اصحاب رسانه دعوت کرد پنجشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۲۲ در این نشست مجازی حضور داشته باشند و نقطه نظرات و دیدگاه های خود را با نویسنده محترم کتاب و دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha