شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مادر و دختر مسلمان در مینه سوتا برای بیمارستان ها ماسک می دوزند

حوزه/ یک بانوی مسلمان که پیام درخواست کمک از استاد دانشگاه کالج داروسازی دانشگاه مینه سوتا دریافت کرده تصمیم گرفت به همراه مادرش برای بیمارستان ماسک بدوزد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک زن مسلمان و مادرش در ایالت مینه سوتا اقدام به تولید داوطلبانه ماسک برای بیمارستان ها کرده است.

در شرایطی که بیمارستان ها و درمانگاه ها در کشورهای مختلف با کمبود منابع ضروری مورد نیاز برای کارمندان مراقبت های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا مواجه هستند، در ایالت مینه سوتای آمریکا افرادی مانند نادیرا محمد و مادرش هاوا علمی، ابتکار عملی برای تهیه ماسک بهداشتی آغاز کرده اند.

همه چیز از زمانی شروع شد که نادیرا روز دوشنبه ایمیلی از استاد دانشگاه کالج داروسازی دانشگاه مینه سوتا دریافت کرد که از دانشجویان و دانشکده ها برای کمک به تولید ماسک برای کادر پزشکی درخواست کمک کرده بود.

نادیرا از مادرش کمک خواست. او که ۸ فرزند دارد شغل پرستاری را رها کرده بود تا از فرزندانش مراقبت کند و به خیاطی علاقه داشت. نادیرا می گوید: پس از اینکه ایمیل را از استادم دریافت کردم به مادرم متوسل شدم. او عاشق خیاطی است و بهتر از من ماسک می دوخت در عرض ۱۰ دقیقه سه ماسک تولید می کرد.

مادر نادیرا که در این تلاش مشارکت داشته می گوید: اگر می خواهید کاری انجام دهید، این کار را به خاطر خدا انجام دهید. این پزشکان، پزشکان ما و این پرستاران پرستاران ما و اینجا کشور ماست.  

وی افزود: همه ما باید به هر شکلی که می توانیم کمک رسانی کنیم.

مادر و دختر تنها مسلمانان مینه سوتا نیستند که دست یاری به سوی بیمارستان ها و مردم دراز کرده اند.

در اوایل ماه جاری ، اعضای بنیاد مسجد حمزه المحمود در پریر لیک در مینه سوتا ، داوطلبانه دوخت ۱۵۰۰ ماسک خانگی برای بیماران کم خطر و کارمندان غیر پزشکی را در بیمارستان های محلی اطراف شهر متقبل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha