جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) با اشاره به آسیب های اقتصادی کرونا به خانواده های ایرانی، گفت: با توجه به تعطیلی اغلب کسب و کارها، به همت خیرین و طلاب مدرسه، اقلام ضروری شامل بسته‌های خوراکی و بهداشتی تهیه شده و بین خانواده های کم بضاعت و خانواده هایی که در مواجهه با بحران کرونا دچار مشکل شده اند، توزیع شد.

خانم فاطمه سادات فلاح، مدیر مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) ویژه خواهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: طلاب این مدرسه همانند دیگر مدارس علمیه استان، فعالیت های جهادی خود را در خط مقدم مبارزه با شیوع ویروس کرونا تا شکست ویروس منحوس ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و توسل به اهل بیت(علیهم السلام) نقش مهمی در شکست ویروس کرونا دارد، ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره تلفنی به منظور حمایت روانی و اجتماعی و نیز مدیریت استرس به خانواده های طلاب درگیر با کرونا، از فعالیت های مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) در راستای مبارزه با شیوع ویروس بوده است.

خانم فلاح ادامه داد: فعالیت های مجازی با محوریت ارائه راه‌های پیشگیری و مدیریت استرس در مقابله با بحران کرونا و نیز برگزاری چله زیارت عاشورا، ختم قرآن و... در گروه های پیام رسان فضای مجازی، جهت تعجیل در فرج حضرت بقیه الله(عج) و همدردی با خانواده ی درگیر با کرونا از دیگر خدمات فرهنگی طلاب و اساتید مدرسه بود که در راستای آگاهی بخشی به مردم انجام شد.

وی با اشاره به رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا مبنی بر ماندن در خانه، ابراز داشت: به منظور شناسایی افراد مبتلی به ویروس کرونا، جمعی از کارمندان و اساتید مدرسه با حضور در گروه های جهادی سلامت در اجرای طرح غربالگری مشارکت و همیاری کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) با اشاره به آسیب های اقتصادی کرونا به خانواده های ایرانی، گفت: با توجه به شرایط کنونی و تعطیلی اغلب کسب و کارها، به همت خیرین و طلاب مدرسه، دام زنده خریداری شده و با تهیه گوشت به همراه دیگر اقلام بسته‌های خوراکی و بهداشتی، بین خانواده های کم بضاعت و خانواده هایی که در مواجهه با بحران کرونا دچار مشکل شده اند، توزیع شد.

خانم فلاح در پایان با اشاره به مشارکت طلاب مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) در تولید و توزیع ماسک، و نیز حمایت مالی از گروههای جهادی فعال در مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: اعطای وام و کمک های بلاعوض به خانواده های طلاب آسیب دیده متاثر کرونا و دیگر خانواده های نیازمند، از دیگر اقدامات مدرسه علمیه امام حسین(علیه السلام) بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha