جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 895034
۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
مسئول بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم

حوزه/ مسئول بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب(ع) قم از بازگشت این مرکز درمانی به وضعیت عادی با پایان یافتن خدمت به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  رضایی مسئول بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: این بیمارستان که از اول اسفند با اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بیمارستان معین پذیرنده بیماران کرونایی بود با کنترل نسبی بیماری و بر اساس مصوبه ستاد بحران کرونا استان پس از رفع آلودگی به وضعیت عادی بازگشت.

وی افزود: این بیمارستان از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت و به لطف خداوند توانست در ارائه خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف و ولایتمدار استان قم سربلند بیرون بیاید و کارنامه موفقی از خدمت رسانی به مردم را در شرایط بحرانی ارائه کند.

 رضایی عنوان کرد: با توجه به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا، بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام پس از درمان بیماران بستری کرونایی، به رفع آلودگی و گندزدایی فضاهای درمانی و بخش‌های بستری خود اقدام نمود و طی سه شبانه بر اساس پروتکل علمی و استاندارد که به تایید دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت بهداشت و درمان سپاه نیز رسید، اقدام نمود و در حال حاضر همانند ماه‌های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران و مراجعین  است.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب علیه السلام افزود: تمام درمانگاه‌های تخصصی و تمام بخش‌های بستری به‌جز زنان و زایمان در خدمت مردم  و خانواده محترم نیروهای مسلح و ایثارگران  هستند.

رضایی همچنین از حضور خیران نیکوکار، خیراندیشان، نیک اندیشان و تمام کسانی که با حمایت از کارکنان بیمارستان و تقویت روحیه کارکنان و بیماران نقش به‌سزایی در بهبود بیماران داشتند، به خصوص نیروهای جهادی و طلبه‌ سپاسگزاری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha