پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماسک

حوزه/ روزانه ۴ میلیون ماسک و اقلام بهداشتی توسط نیروهای ستاد تولید و تحویل وزات بهداشت میشود که هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده به بنیاد شهید قم تخصیص داده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران قم درنشستی با اندلیبی، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: پس از گذشت ۵۰ روز از آغاز ویروس کرونا در قم تاکنون ۱۰ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، محلول و ژل ضدعفونی کننده به تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدا که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند توزیع شده است.

وی افزود: همچنین برای این افراد مشاور و پزشک بالینی جهت درمان بصورت رایگان در نظر گرفتیم و تعداد ۱۳۰۰ نفر از جانبازان و افرادی که توان خرید از خارج منزل را ندارند از فروشگاه‌های ذیربط اقلام مورد نیاز آن‌ها تهیه می‌شود و بصورت رایگان درب منزل آن‌ها تحویل داده خواهد شد که مبلغ این اقلام متعاقبا از حقوق آن‌ها کسر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قم بیان کرد: حدود ۸۰ هزار نفر زیرمجموعه بنیاد شهید هستند که تعدادی از آن‌ها حساسیت بیشتری نسبت به بقیه دارند لذا ما نیازمند ۵ هزار بسته بهداشتی دیکر برای این عزیزان می‌باشیم.

عندلیبی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام نیز در ادامه این نشست گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام این ویروس در قم بنا شد که به این استان بصورت ویژه رسیدگی شود و در همین راستا ۴ گروه سلامت احسان با تجهیزات کامل درمانی در مناطق کم برخوردارقم به مدت ۲۰ روز، حدود ۲۰ هزار بیماررا ویزیت کردند که با این امر باری از دوش بیمارستان‌های درگیر کرونا برداشته شد.

وی افزود: اقداماتی از جمله توزیع ۱۰۰ هزار پک بهداشتی به درب منازل، اعزام تانکرهای ضدعفونی در سطح شهر، توزیع اقلام بهداشتی بین طلاب جهادگر در بخش غسالخانه‌ها و اهدای بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام در قم بود.

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام مطرح کرد: روزانه ۴ میلیون ماسک و اقلام بهداشتی توسط نیروهای ستاد تولید و تحویل وزات بهداشت میشود که هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده به بنیاد شهید قم تخصیص داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha