سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ماه رمضان

حوزه/ همزمان با شیوع بیماری کرونا وزارت بهداشت عربستان از شورای فتوای عربستان و علمای مسلمان خواسته با صدور فتوایی افطار روزه این ماه رمضان را مجاز اعلام کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه به نقل از روزنامه بوبیان کویت، همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف جهان از جمله در عربستان، وزارت بهداشت این کشور اعلام کرد بیماری کرونا یک بیماری همه گیر جهانی است و ممکن است تا یک سال به طول بینجامد.

این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد با توجه به اینکه یکی از راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا نوشیدن فراوان آب گرم و پرهیز از خشک ماندن گلو است تا بدین ترتیب ویروس نتواند وارد ریه ها شود؛ از این رو وزارت بهداشت از شورای فتوای عربستان و علمای مسلمان خواسته با صدور فتوایی افطار روزه این ماه رمضان را مجاز اعلام کنند تا این روزه ها در وقت دیگری قضا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    8 8
    سلام اتفاقا اگه روزه بگیرن که بهتره اراده شون قوی میشه وجسم هم خیلی تابع روح است کمتر مریض مشن هرچند دشمنان اهل بیت خیلی باید از این بیماری بترسن
    • میترا FR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      1 0
      شعر نگو جناب!
  • سینا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 2
    سلام.خیلی ها تویه خونه هستن.گرفتن روزه،امسال،اسان تر از سالهای قبل خواهد بود.مگر کسانی که ضعف جسمانی و بیماری بخصوصی دارن،که باعث ضرر بدنشون میشود. برفرض مثال هم عده بخاطره بیماری نگرن!(به ادله دینی خودشون!) برخره بعد از پایان بیماری باید قضا اش رو بگیرن! .. و اونایکی با دستورات خدا مشکل دارن و دنبال بهونه هستن،و هیجوره قانع نمیشن! وقتی اون دنیا و عذاب شدیدش رو دیدن،و ثانیه ارزو مرگ کردن،و ارزو لحظه زندگی برای این دنیا و عمل صالحه رو کردن بهتر متوجه میشن... حالا منفی بزنید به این پیام و منتظر باشید..منتظر اون روزها سخت بعد از مرگ باشید.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 2
    سلام صدحیف که نمازجماعات راتعطیل کردندانهم درماه رمضان
  • حسین IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    ...قد تبین الرشد من الغی، راه درست از بیراهه مشخص است256بقره. هر کسی که عقل سالم داره میدونه که شرایط روزه گرفتن براش فراهم است یا نه. خیلی آ خودشونو قول میزنن هرچه کنی به خود کنی/ گر همه نیک و بد کنی