پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استان قدس

حوزه/ مدیر کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۴هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و اهداء بسته های شادمانه فرهنگی همراه غذای مهدوی تهیه و در بین مردم نیازمند در مناطق مختلف استان اصفهان توزیع شد.

حوریه رجالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه»  در اصفهان، پیرامون اقدامات انجام شده در کانون بانوان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان به مناسبت ایام نیمه شعبان و بحث کرونا اظهار کرد: همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) و روز نیمه شعبان به همت کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان و با همکاری خیریه مهر غدیر و حسینیه شهید مصطفی خمینی تعداد۳۶۰۰ پرس صبحانه و ۳هزار پرس ناهار در شرایط بهداشتی تهیه و پخته شد و پس از آن در دو  نوبت صبح و ظهر روز نیمه شعبان  بین نیازمندان مناطق مختلف شهر توزیع شد.

وی ادامه داد: بیش از ۴هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و... با همکاری  خیریه حضرت ابالفضل(ع)، مسجد حاج محمد جعفر، کانون خانواده شهدا و کانون های محله ای نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان تهیه و بین مردم نیازمند در مناطق مختلف استان از جمله شهرضا، دهاقان، بهارستان، سپاهان شهر، جوی آباد، خمینی شهر و مناطقی از ملک شهر مانند محله عربها و ناصر خسرو و همچنین مناطقی مانند ارزنان، حصه، زینبیه توزیع گردید.

رجالی از اهداء بسته های شادمانه فرهنگی به همراه غذای مهدوی به خانواده های نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: همراه پک های شادمانه آبمیوه و بسته های پذیرایی دمنوش و شکلات و دعای هفتم صحیفه سجادیه به همت کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان و با همکاری حسینیه شهید مصطفی خمینی توزیع گردید.

مدیر کانون بانوان نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان در ادامه از ضد عفونی کردن مراکز خاص خبر داد و افزود: در چند مرحله مراکز باز پروری(بهزیستی)، شیر خوارگاه نرجس و... ضد عفونی و ۱۰ کارتن پوشک نیز به این شیرخوارگاه اهدا شد.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای خادمان امام رئوف در پناه حضرت مهدی(عج)، خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد یاد شده و مشارکت مالی و جانی خادمیاران، کانون بانوان و خادمیاران طرح نسیم مهر رضوی در قالب کارگاه های ماسک و گان دوزی نیز از ابتدا در این فعالیت ها  همکاری داشتند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha