پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که امروز با توجه به شرایط موجود نیازمندان جامعه نیازمندتر از قبل شده‌اند، گفت: افراد توانمند جامعه با لبیک به ندای رهبر انقلاب به یاری محرومان جامعه بشتابند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر برپایی رزمایش گسترده در کشور به‌منظور مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان اظهار داشت: نکته‌ای را که رهبر معظم انقلاب در این زمینه مورد توجه قرار دادند در واقع نشانگر دقت ایشان نسبت به مسائل جاری جامعه است.

وی به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل و کارخانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که فعالیت‌های اقتصادی کم یا تعطیل‌شده است اقشاری هستند که از نظر مالی بسیار در تنگنا هستند و نیازمند یاری ما هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: علاوه بر این در ماه مبارک رمضان یکی از با فضیلت‌ترین کارها کمک به نیازمندان و محرومین است.

وی ابراز داشت: ایجاد یک همدردی و مساعدت همه‌جانبه از سوی مردم برای کمک به نیازمندان خود می‌تواند یکی از عوامل جلب رحمت و فضل خداوند باشد و به‌پاس روحیه‌ای ایثار و انفاقی که در جامعه شکل می‌گیرد خداوند این بیماری را از شر تمامی مردم جهان باز کند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب بسیار به‌جا و حکیمانه است و امیدواریم همه اقشار توانمند به این ندای رهبری لبیک گفته و بندگان خدا را مورد حمایت و تقویت قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha