جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شجاعی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: بانوان در جایگاه افسران سلامت جامعه در مبارزه با بیماری کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر در بازدید از کارگاه تولید ماسک شهرستان البرز، گفت: در دوران دفاع مقدس زنان نقش بسیار مهمی از خود بر جای گذاشتند، امروز هم با همه قدرت و توان خود از سلامتی هموطنان محافظت می کنند.

وی افزود: از همان روزهای اول ورود ویروس کرونا به ایران بانوان اعلام آمادگی کردند تا به بخش های مختلف جامعه کمک رسانی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: فعالیت خواهران طلبه جهادی در زمینه روحیه بخشی و ارائه توصیه های دینی و علمی برای مقابله با کرونا چشمگیر است.

وی ادامه داد: برخی از خواهران جهادی نیز با فعالیت در مراکز بهداشتی به تسریع طرح غربالگری بیماران کرونا کمک شایانی کرده اند.

حجت الاسلام شجاعی ضمن قدردانی از کادر درمان مراکز درمانی در بیمارستانها، بیان کرد: تلاش پرستاران، پزشکان و پرسنل بیمارستان ها؛ این سفیدپوشان عرصه سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تسلیت به خانواده هایی که عزیزانشان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند، بیان کرد: غم از دست دادن این عزیزان برای ما مصیبتی بزرگ بوده و از سوی دیگر بهبودی حاصل از شکست این ویروس منحوس امید را در دلها زنده می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha