شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهردار اقبالیه

حوزه/ طی مراسمی شورای شهر و شهردار اقبالیه از خدمات قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین  که در این ایام با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کنند قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، صبح امروز طی مراسمی شورای شهر و شهردار اقبالیه از خدمات قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین که در این ایام با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کنند قدردانی کردند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا گفت: این ویروس آسیب های فراوانی زده و مهمترین آسیبی که به مملکت وارد کرده در درجه اول این است که برخی از مردم عزیزمان بر اثر ابتلاء به کرونا از دنیا رفته اند و از وجودشان محروم شدیم و فقدان این عزیزان برای ما بزرگترین مصیبت است و آسیب دیگر آن، ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای برخی از هموطنان است.  

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: از زمانی که ویروس کرونا متوجه جامعه ما شد، حوزه علمیه با تشکیل قرارگاه جهادی شهدای روحانیت به یاری مردم شتافت و یکی از نگاه هایی که ما داشتیم این بود که ارتباطات حوزه علمیه با جامعه تقویت و انس و الفتی بین مردم و حوزه ایجاد شود.   

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: حضور طلاب باید برای مردم ملموس باشد، از این رو  قرار است از پتانسیل طلاب هر شهر برای مناطق خودشان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: الحمدلله شهر اقبالیه تعداد طلبه هایش نسبت به سایر استان بیشتر است، حضور آنها در مبارزه با کرونا نیز بیشتر بوده و این تعامل می تواند برای سایر نقاط استان الگو باشد.  

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: از شورای شهر، شهردار اقبالیه و همه عزیزانی که زمینه فعالیت طلاب در سطح شهر را فراهم کردند و فرصت خدمت رسانی به مردم را برای حوزه علمیه میسر کردند، صمیمانه قدردانی و تشکر می کنم و آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برایشان دارم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha