جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-04-08_20-19-21.jpg

حوزه/ خانم رنگرز با بیان اینکه طلاب و مدارس علمیه همواره در کنار مردم هستند، گفت: به منظور تقدیر از زحمات کادر درمانی، جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از تلاش های خالصانه و دلسوزانه کادر پزشکی، درمانی و پرستاران این بیمارستان تشکر و قدردانی کردند.

خانم نرگس رنگرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت های فرهنگی طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: برگزاری جلسات ختم قرآن، دعا و ختم صلوات در فضای مجازی جهت برطرف شدن این بیماری، ارائه مشاوره به مردم برای مدیریت استرس و نحوه مقابله با شیوع ویروس کرونا و طلب آمرزش برای اموات کرونایی و دعا برای سلامتی بیماران کرونایی از جمله اقدامات تبلیغی و فرهنگی طلاب این مدرسه بوده است.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه تهران با بیان اینکه طلاب و مدارس علمیه همواره در کنار مردم بودند، ابراز داشت: با توجه به دغدغه خانواده های اموات کرونایی برای تغسیل و تجهیز عزیزانشان با رعایت اصول شرعی، جمعی از اساتید و طلاب این مدرسه به صورت داوطلبانه جهت تغسیل اموات کرونایی معرفی شدند و هم اکنون در حال ارائه خدمت هستند.

وی افزود: تعداد دیگری از اساتید و طلاب خواهر این مدرسه به منظور همیاری بیماران کرونایی و کادر درمانی با هماهنگی های صورت گرفته در یکی از بیمارستان های تهران حضور یافتند و هم اکنون مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی، خانواده های ایشان و کادر درمانی هستند.

خانم رنگرز ضمن قدردانی از همکاری آستان مقدس امامزاده صالح(ع) با مدرسه علمیه صالحیه در خدمات رسانی به مردم، ابراز داشت: همچنین به منظور تقدیر از زحمات کادر درمانی، جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه با حضور در بیمارستان شهدای تجریش با اهدای شاخه گل و برخی هدایا و نذورات امامزاده صالح(ع) از تلاش های خالصانه و دلسوزانه کادر پزشکی، درمانی و پرستاران این بیمارستان تشکر و قدردانی کردند.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه تهران با بیان اینکه در خانه ماندن موجب قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد بود، گفت: به منظور اگاهی بخشی به جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، جمعی از طلاب این مدرسه در اجرای طرح سلامت غربالگری مشارکت کردند و توصیه های لازم را در این زمینه به مردم ارائه دادند.

خانم رنگرز در پایان با بیان اینکه دوخت ماسک و توزیع ۶۰ بسته ارزاق بین نیازمندان از دیگر خدمات مدرسه علمیه صالحیه به مردم مناطق محروم تهران بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی متأثر از کرونا و مشکلاتی که بدین جهت برای خانواده های کم درآمد پیش آمد، با کمک خیرین و طلاب مدرسه علمیه صالحیه تعداد ۵ رأس گوسفند خریداری شده و بسته های گوشت قربانی بین این خانواده ها تقسیم شد. ۳۱۳/۴۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha