پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهقان نژاد

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: هم‎افزایی بین گروه‎های جهادی ضروری است و امیدواریم در سایه همدلی فعالیت های اثرگذاری در زمینه کمک رسانی به مردم داشته باشیم و با حفظ کرامت انسانی به افراد نیازمند کمک‌رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن دهقان نژاد شامگاه دوشنبه ۲۵ فروردین ماه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین در دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم توجه به رزمایش مواسات و همدلی در جامعه، جلساتی در ستاد ائمه جمعه برگزار و تصمیماتی در این زمینه گرفته شد.

وی افزود: در این راستا قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه شهید قاسم سلیمانی در سطح استان زیرنظر امام جمعه قزوین تشکیل و با محوریت مساجد محلات فعالیت های خود را شروع کرده است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اظهار کرد: مرکز فعالیت های ستادی قرارگاه در قزوین مسجدالنبی(ص) و در سایر شهرهای استان در محل برگزاری نمازجمعه است و تمامی فعالیت ها نیز با محوریت مسجد محلات مختلف انجام خواهد شد.

حجت الاسلام حسن دهقان نژاد بیان کرد: خیّرین می توانند کمک های مالی خود را به شماره  کارت ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۱۲۲۵۷۷ و یا شماره حساب ۲۲۰۲.۸۰۰۰.۱۴۲۴۴۸۱۵.۱ به نام قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه نزد بانک پاسارگاد واریز کنند و در این اقدام خداپسندانه جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان سهیم شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha