جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با کمک و همیاری خیرین بسته های معیشتی تهیه و بین خانوارهای کم برخوردار و مستضعف سنندج توزیع کرد.

حجت الاسلام جمال قدرتی در حاشیه ضدعفونی و گندزدایی شهر سنندج توسط طلاب و روحانیون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، طلاب و روحانیون بسیجی سپاه بیت المقدس استان کردستان اقداماتی در این مدت انجام داده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان به برخی از این اقدامات اشاره کرد و افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی، عابربانکها، جایگاه های سوخت و... در این مدت توسط روحانیون و طلاب بسیجی سپاه بیت المقدس انجام گرفته است.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه سخنان خود با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در سطح شهر، ادامه داد: همچنین سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با کمک و همیاری خیرین و سپاه بیت المقدس بسته های معیشتی تهیه و فراهم آورده است که بین خانوارهای کم برخوردار و مستضعف سنندج توزیع شد.

وی یادآور شد: امیدواریم در راستای خدمت به مردم و جامعه نقش خود را ایفا کرده و سهمی در مبارزه با این بیماری منحوس داشته باشیم.

حجت الاسلام قدرتی در پایان سخنان خود بیان داشت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در بحث خدمت رسانی به بخش درمانی، برای مبارزه با بیماری کرونا آمادگی کامل را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha