پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه صحنه امروز همان صحنه دفاع مقدس است، گفت: در صحنه های مختلف از اول انقلاب تا به امروز، افرادی بوده اند که علی‌رغم قرار گرفتن در فراز و نشیب ها، هیچوقت به فکر رفاه خودشان نبودند و شهید سلیمانی یکی از این افراد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر مصطفی نخعی، منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما برای همه‌ خدمت‌گزاران در جبهه های مختلف، چه در جبهه های نظامی و سیاسی و چه امروز در جبهه‌ خدمات سلامت جامعه، که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دعا می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اصولا جامعه ما به دلیل سلطه سیستم های حکومتی در طول تاریخ و در قرون اخیر به خاطر سلطه های بیگانه در انزوا قرار داشته است و همچنین از روز اول انقلاب که مردم ما به دنبال استقلال و آزادی و آرمان های دینی خود بوده‌اند، سلطه گران بین المللی و جهان خواران عالم این را بر نمی تابیدند، لذا ما در کنار انزوا و کمی تجربه، ۴۰ سال با برخوردهای مختلف آنها جنگیده و آنها را در همه جبهه ها به رسوایی کشانده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: وضع طبیعی این است که ما نشیب و فراز داشته باشیم چرا که ما هم باید کمبودهای تجربه را به دست آوریم و هم باید در جبهه های مختلف، دشمن را دفع کنیم، اما در ۴۰ سال اول انقلاب علی‌رغم تمامی سختی ها و مشکلات سرافراز بیرون آمده ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به تجربه ۴۰ ساله ای که داریم در گام دوم انقلاب کمتر شاهد آزمون و خطا باشیم و فریب رفاه و... را نخوریم.

امام جمعه بیرجند ابراز داشت: ما باید اهدافمان را در دوردست‌ها برابر آرمان های اسلام و انقلاب که به سمت کمال مطلق است در نظر بگیریم و از آنچه که اکنون پیش می آید، درس بگیریم، لذا با توجه به نسل جوان امروز ما برای آینده‌ای بسیار نزدیک فراز خوبی را پیش بینی می کنیم که امیدواریم این فراز، فرود و نشیب نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه صحنه امروز همان صحنه دفاع مقدس است، گفت: در صحنه های مختلف از اول انقلاب تا به امروز، افرادی بوده اند که علی‌رغم قرار گرفتن در فراز و نشیب ها، اما هیچوقت به فکر رفاه خودشان نبودند که سمبل های این موضوع بسیار زیاد هستند اما به عنوان مثال می توان به یکی از آنها یعنی سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

وی افزود: سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به فراز و نشیب‌ها کاری نداشت و خودش را درگیر یک سری امور خیالاتی، منافع شخصی، جمع اموال و سوء استفاده های سیاسی نکرد، چون اهداف درازمدت داشت و به سمت کمال انسانی پیش می رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجلس عصاره جامعه است، تصریح کرد: با حسن تشخیص و انتخاب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گام بزرگی در جهت تحقق اهداف های انقلاب برداشته شد، لذا امیدواریم به اینگونه این گام تعقیب گردد، که فرود و نشیب نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: جامعه ما منتظر بهره برداری از یک مجلسی است که قوانین موازی را از سر راه بردارد و قوانین مورد نیاز را نیز تدوین کند و بیش از آن به مسئله نظارت بر قانون اشراف داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و نیروی اجرایی، برای آینده ای نزدیک کمر همت را چنان ببندند که همه آن ارزش ها، زحمت ها و تلاش ها در زندگی روزمره مردم دیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha