پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زمانی

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: بیان مبانی اعتقادی و دینی مواسات یکی از ابعاد کاری و مأموریت های قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، کاظم زمانی، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین  ضمن بازدید از قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: تعبیری که امام جمعه محترم قزوین نسبت به کادر درمانی دارند این است که باید دست این عزیزان را ببوسیم.  

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین ضمن قدردانی از گروه های جهادی و مردمی خصوصاً روحانیون و طلاب، افزود: حامل تشکر ویژه نماینده ولی فقیه در استان برای این عزیزان هستم و خدا قوت امام جمعه محترم را به این عزیزان عرض می کنم.  

زمانی به بحثی که اخیراً رهبر معظم انقلاب درباره مواسات مطرح کردند اشاره و اظهار کرد: نیروهای فرهنگی و طلاب و رو حانیون برای انجام کار فرهنگی و تبلیغی در وهله اول گوش آماده می خواهند، الآن فضا آماده است و دل های مردم آماده تبیین مواسات برای آنهاست.  

وی با اشاره به اینکه  مواسات در واقع زیر بنای حکومت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در مدینه بود و از مهاجرین و انصار شروع شد، تصریح کرد:  مواسات خیلی وسیع تر از بحث انفاق و زکات و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان است و الآن بهترین فرصت برای تبیین و نشر این مبنای اعتقادی و فرهنگی نشأت گرفته از قرآن سیره اهل بیت علیه السلام است.  

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین اظهار کرد: بیان مبانی اعتقادی و دینی مواسات یکی از ابعاد کاری و مأموریت های قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه شهید سلیمانی است که در مسجدالنبی قزوین با محوریت جمعه و جماعات تشکیل شده و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان دبیری آن را بر عهده دارد

وی افزود: شرایط به وجود آمده  همچون راهپیمایی اربعین تمرینی برای زندگی آخرالزمانی دوران ظهور حضرت ولی عصر(عج) است و ان شاء الله بتوانیم با این تمرین ها آماده  ظهور حضرت بشویم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ریحانه IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    تو