شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین گفت: قدردانی  مقام معظم رهبری از طلاب جهادی برای ما بسیار دلگرم کننده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه های قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: ویروس کرونا در کمین اقشار مختلف  مردم است و برای شکست آن همه باید ضمن رعایت نکات بهداشتی، فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنیم تا به کمک هم و هر چه سریعتر این  ویروس را از بین ببریم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین به مشارکت فعال عموم مردم و سازمان ها در مبارزه با بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در این عرصه آحاد مختلف مردم به صورت داوطلبانه در منازل، مساجد و کارگاه های تولیدی برای تولید مواد ضد عفونی، تولید دستکش و ماسک و همچنین تولید لباس برای کادر درمانی حضور یافته  اند و برای شکست کرونا به خوبی وارد میدان شده اند.

حجت الاسلام صفی خانی عنوان کرد: اگر چه در شرایط تحریم به سر می بریم و دشمن حاضر به برداشتن تحریم ها جهت تأمین اقلام دارویی نیست، اما مردم ایران به ویژه طلاب و روحانیون حوزه های کشور به خوبی وارد میدان شده و  طلاب و روحانیون تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کنار مردم پای کار خواهند ماند.

 وی افزود: تقدیر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و  مدیر حوزه های علمیه کشور از اقشار مختلف مردم و طلاب و روحانیت جهادی برای ما بسیار دلگرم کننده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha