سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: ترامپ با روحیه زورگویانه، خود را قَیّم جهان می داند، معترف است که کرونا اقتصاد آمریکا را تعطیل کرده است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دولت آمریکا با ناتوانی در مقابله با سونامی کرونا به پایان خود نزدیک شده، اظهار داشت: ضعف مدیریت دولت ترامپ، حقیقت پشت پرده ببر کاغذی نظام سلطه را در معرض دید دنیا قرار داد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب افزود: سونامی کرونا در کمترین زمان، نظام درمانی و ساختار اجتماعی دولت آمریکا را همچون طوفان در هم پیچید.

وی تصریح کرد: اقتدار استعمارگران در دنیا، خصوصا ممالک اسلامی، ریشه در نوکری حاکمان نظام های استبدادی از آنان و شانتاژ غول‌های رسانه های دارد. 

حجت‌الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: ترامپ به همراه سران کشورهای اروپایی، ایران را در شیوع ویروس منحوس، متهم به سوء مدیریت می کردند، در صورتی که ضعف ناتوانی آنها بر کسی پوشیده نیست.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه اعلام فاجعه کرونا در ۵۰ ایالت آمریکا، نشانه افول شیطان بزرگ است، ادامه داد: ترامپ که با روحیه زورگویانه، خود را قیم جهان می داند، اعتراف می کند که کرونا اقتصاد آمریکا را تعطیل کرده است.

وی گفت: ترامپ و هیئت حاکمه دولت آمریکا، تربیت یافتگان مکاتب الحادی بوده که در بحران کرونا، نحوه برخورد تبعیض آمیز را با سالمندان و رنگین پوستان به نمایش گذاشتند.

حجت  الاسلام یعقوبی در پایان اظهار داشت: برغم هیاهوی رؤسای جمهور آمریکا از جمله ترامپ، این ویروس کروناست که نظم نوین جهانی را براساس مدیریت بحران‌ها و رسیدگی به مردم سونامی زده را مشخص می کند و آمریکا بازنده این جورچین قدرت خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha