جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اقشار با درآمد روزانه که منبع ثابتی ندارند، پس از شیوع ویروس کرونا، دچار مشکلات بسیاری شده‌اند و به همین دلیل قرارگاه در زمینه شناسایی این اقشار باید فعال باشد؛ چرا که نباید این موضوع را فراموش کنیم که برخی از اقشار در جامعه نگاهشان تنها به شب عید و سفره پهن شده او در خیابان اکباتان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی صبح امروز در دیدار با انجمن فرهنگی ثارالله، ضمن تشکر از فعالیت‌های مردمی صورت گرفته در مقابله با کرونا، انسجام بخشی را نیاز امروز کشور دانست و گفت: آن‌ چیزی که باعث ایجاد موفقیت در کارها می‌باشد، وحدت است، و لذا اگر شاهد انسجام در کارها باشیم، قطعا نتیجه آن، مشاهده اتفاق مبارکی در جامعه خواهد بود.

وی افزود: عدم وجود انسجام در کارها و در بین نیروها، مشکلاتی را در نحوه یاری رساندن به جامعه هدف ایجاد خواهد کرد و آن طور که باید نمی‌توان نتیجه موردنظر را دریافت کرد.

امام جمعه همدان به تشریح اهداف قرارگاه مواسات که با دستور شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تشکیل آن توسط ائمه جمعه صورت گرفته پرداخت و گفت: یکی از اهداف این قرارگاه استفاده درست از ظرفیت‌های مردمی و انسجام بخشیدن به فعالیت‌ها و خدمات مردمی و داوطلبانه است.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی دقیق اقشار کم برخوردار، دارای اهمیت بسیاری است، بیان کرد: برخی از خانواده‌ها تحت پوشش نهادهایی همچون کمیته و بهزیستی هستند و با مستمری‌های این نهادها زندگی‌شان می‌گذرد، بنابراین باید توجه قرارگاه به سمت خانواده‌هایی باشد که با شرایط سخت‌تری نسبت به دیگران مواجه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: اقشار با درآمد روزانه که منبع ثابتی ندارند، پس از شیوع ویروس کرونا، دچار مشکلات بسیاری شده‌اند، و به همین دلیل قرارگاه در زمینه شناسایی این اقشار باید فعال باشد چرا که نباید این موضوع را فراموش کنیم که برخی از اقشار در جامعه نگاهشان تنها به شب عید و سفره پهن شده او در خیابان اکباتان بود.

وی از بزرگان و خیران خواست تا برای دریافت کمک از آبروی خود خرج کنند و اظهار داشت: قطعا انجام این کار برای آن‌ها سخت است، اما امروز در شرایط خاصی هستیم که از همه این عزیزان درخواست داریم تا با قرار دادن آبروی خود، به یاری اقشار آسیب دیده بشتابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha