شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ ملت ایران در طول این چهار دهه با مشکلات و بحران های بسیاری از جمله جنگ هشت ساله، تحریم و تهدید، ترورها، مشکلات اقتصادی و تهاجمات فرهنگی و... روبرو بوده و توانسته همه این بحران ها را با روحیه ایثارگری و گذشت در حق یکدیگر پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار خانواده معظم شهدای داغدیده که عزیزانشان را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهداو تسلیت به خانواده های عزادار برای درگذشتگان آرزوی غفران الهی کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول این چهار دهه با مشکلات و بحران های بسیاری از جمله جنگ هشت ساله، تحریم و تهدید، ترورها، مشکلات اقتصادی و تهاجمات فرهنگی و... روبرو بوده و توانسته همه این بحران ها را با روحیه ایثارگری و گذشت در حق یکدیگر پشت سر بگذارد.
 
حجت الاسلام هنرمند عنوان کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همواره در خط مقدم و الگو و اسوه های صبر و مقاومت و ایثار در طول این سالها بوده اند.
 
معاون توسعه منابع استانداری قم نیز در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده گفت:  فقدان این عزیزان برای همه ما مایه تاسف است و امیدواریم روح ایشان با شهدایشان محشور باشد.
 
دکتر گروسی افزود: امروز نیز اگر چه این ویروس منحوس جان بسیاری از عزیزانمان را گرفت اما ملت شریف ایران در مقایسه با کشورهای مدعی پیشرفت و تکنولوژی و قدرت های بزرگ توانسته موفق و سربلند عمل نموده و تا حد زیادی این ویروس را کنترل کرده و ان شا الله به زودی شکست دهد.
 
وی ادامه داد: کنترل این ویروس نیز ثمره روحیه جهادی، ایثارگری و استقامت مردم است، روحیه ای که موجب پیروزی ملت ما درتمام بحران ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha