جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق

حوزه/ محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق نسبت به استفاده آمریکا از تروریست ها با هدف ایجاد آشوب در عراق و بر هم زدن اوضاع هشدار داد و اشاره کرد: تلاش هایی برای دخالت در روند سیاسی در جهت اجرای پروژه های آمریکایی انجام می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق نسبت به استفاده آمریکا از تروریست ها با هدف ایجاد آشوب در عراق و بر هم زدن اوضاع هشدار داد و اشاره کرد: تلاش هایی برای دخالت در روند سیاسی در جهت اجرای پروژه های آمریکایی انجام می گیرد.

وی افزود: آمریکا برای استفاده از تروریست ها، مزدوران و عواملش در روند سیاسی برای ایجاد آشوب در عراق و دخالت در تصمیمات سیاسی برنامه ریزی می کند.

البلداوی تصریح کرد: فتوای آیت الله سیستانی طرح های آمریکایی را ناکام گذاشت و به ملت عراق این امکان را داد که بر تروریسم پیروز شوند، لذا مرجعیت سوپاپ اطمینان عراق است که با توصیه های خود این توانایی را به ملت داده تا پروژه های آمریکایی را از بین ببرند.

عضو فراکسیون صادقون با بیان اینکه واشنگتن با وارد کردن سامانه پدافند پاتریوت به کشور، با عراقی ها مخالفت کرده است، افزود: این مسئله نقض آشکار حاکمیت عراق است.

وی در پایان گفت: آمریکا نیت های خبیثی برای بر هم زدن اوضاع داخلی و دخالت در امور عراق دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha