پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_2020-04-08_22-30-31.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) تهران گفت: از ابتدای فعالیت طلاب این مدرسه تا امروز بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید و برای توزیع، تحویل نهادهای انقلابی سپاه و بسیج شده است.

خانم نسرین کاظمی مقدم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت ستاد مدافعان سلامت مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) تهران، اظهار داشت: در راستای تامین بهداشت عمومی، حفظ سلامتی مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا، ستاد مدافعان سلامت مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در منازل طلاب و اساتید کرده است.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) تهران، افزود: از ابتدای فعالیت ستاد مدافعان سلامت مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) تا به امروز و با مشارکت ۳۰ نفر از طلاب این مدرسه به همراه خانواده هایشان، بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید و جهت توزیع، تحویل نهادهای انقلابی سپاه و بسیج شده است.

وی با بیان اینکه طلاب و مدارس علمیه همواره در کنار مردم هستند، ابراز داشت: با هدف خدمت به بیماران کرونایی و کمک به کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) تهران تعدادی از طلاب این مدرسه برای ارائه خدمت به این مرکز درمانی معرفی شدند و هم اکنون در حال ارائه خدمت هستند.

کاظمی مقدم با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی میسر خواهد بود، گفت: به منظور اگاهی بخشی به آحاد جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، جمعی از طلاب این مدرسه در اجرای طرح سلامت غربالگری مشارکت کردند و توصیه های لازم را در این زمینه به مردم ارائه دادند.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) با اشاره به تهیه و توزیع ارزاق بین ۴۰ خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی متأثر از کرونا و مشکلاتی که بدین جهت برای خانواده های کم درآمد پیش آمد، با کمک خیرین، اساتید، کادر و طلاب مدرسه، دام زنده خریداری شده و بسته های گوشت قربانی بین خانواده های تحت پوشش مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) توزیع شد.

وی افزود: کمک های نقدی جمع‌آوری شده نیز از طریق بنیاد کرامت رضوی در اختیار نیازمندان و خانواده های کم درآمد قرار گرفت.

کاظمی مقدم با تاکید بر ادامه خدمات رسانی طلاب و اساتید مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) تا شکست ویروس کرونا، گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه، جمعی از طلاب و اساتید این مدرسه با حضور در کنار بیماران کرونایی و کادر درمانی، این اعیاد را جشن گرفتند که این اقدام تاثیر بسیار مثبتی در روحیه این عزیزان داشت.

 وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی در ایام قرنطینه از اقدامات فرهنگی مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) برای خانواده ها بود، عنوان کرد: طلاب و اساتید این مدرسه، با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود را در فضای مجازی آغاز نموده و با تشکیل گروههای مختلف در شبکه های پیام رسان، راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی را برای مردم تبیین می کنند تا نگرانی ها و استرس های احتمالی متاثر از کرونا مرتفع گردد.

مدیر مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: همچنین جمعی از طلاب و اساتید این مدرسه طی تماس با خانواده های اموات کرونایی، با آنان ابراز همدردی نموده و ضمن تسلی دادن به ایشان، آن ها را در این روزهای سخت همراهی می کنند.

کاظمی مقدم در پایان با اشاره به توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توسط مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه کریمه اهل بیت(س) در اطراف و محلات محروم شهر تهران، گفت: طلاب جهادی این مدرسه با حضور در منطقه محروم کوره پزخانه اقلام و مواد غذایی را بین خانواده های نیازمند این مناطق توزیع کردند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha