پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولید ماسک

حوزه/ مسئول معاونت سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه قم از تولید روزانه حدود ۶ هزار ماسک به همت جهادگران بسیجی این ناحیه خبر داد.

سرهنگ پاسدار حکمت الله محمد میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به این که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۰۰ گروه جهادی محله محور و جغرافیا محور در راستای مقابله با این ویروس منحوس در ابعاد و عرصه های مختلف فعال بوده اند، ابراز داشت: در مجموع حدود یک هزار و دویست خواهر و برادر بسیجی و جهادگر در این زمینه طی حدود دو ماه اخیر فعالیت داشته اند.

وی افزود: از جمله اقدامات گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) طی این مدت، توزیع ۴ هزار بسته معیشتی و نیز توزیع حدود ۵۰ هزار بسته بهداشتی بوده که ۲۰ هزار بسته بهداشتی به همت خیرین و خود بسیجیان تهیه و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اهتمام جدی در ضدعفونی کردن معابر و امکان مقدس و نیز حضور در طرح پایش و غربالگری سلامت، در حال حاضر ۲۸ کارگاه خیاطی در زمینه تولید ماسک و لباس گان فعال هستند که به طور متوسط روزانه حدود ۶ هزار ماسک و نیز حدود ۵۰۰ دست لباس گان تولید می کنند.

مسئول معاونت سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه قم همچنین خاطرنشان کرد: پس از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانات تلویزیونی در روز نیمه شعبان، یکی از اقدامات بسیار مهم این ناحیه و گروه های جهادی آن، اهتمام ویژه در برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه است که ان‌شاءالله در روزهای آینده طی چند مرحله، توزیع اقلام معیشتی و ضروری برای خانواده های محروم و نیازمند را به همت بسیجیان در دستور کار داریم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha