جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-04-16_22-46-52.jpg

حوزه/ مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم با تاکید بر ادامه خدمات رسانی طلاب تا شکست ویروس کرونا، از آماده کردن دمنوش و توزیع آن در بین بیماران کرونایی شهرستان رباط کریم خبر داد.

خانم افتخار اصغری، مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: به همت طلاب و خیرین مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت بیمارستان فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)، جهادگران این مدرسه دمنوش های زنجبیل، دارچین و پونه را جهت تسکین درد و نیز کمک به بهبود حال بیماران کرونایی آماده نموده و در فلاکس های بهداشتی جهت استفاده بیماران و کادر درمانی در اختیار مسئولان بیمارستان قرار دادند.

وی افزود: این خدمت با هدف بهبودی حال بیماران کرونایی و کمک به رفع خستگی کادر درمانی بیمارستان فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) رباط کریم صورت گرفت.

خانم اصغری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی از طرف مردم و نیز با توسل و دعای همه مؤمنین برای دفع این بیماری، به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha