چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قدرتی

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: کار دستگاه قضایی باید به نحوی تعریف شود که هم سلامتی کارمندان حفظ و هم به کار مردم رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام قدرتی، در نشست شورای مدیران قضایی گفت: با توجه به بحران کرونا، توسعه دادرسی الکترونیک و غیرحضوری برای حفظ سلامتی مراجعان و همکاران دستگاه قضا و شکل گیری یک دستگاه قضایی هوشمند در اولویت برنامه‌های سال جدید است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: امسال که با مسئله کرونا مواجه هستیم ادامه کار دستگاه قضایی باید به نحوی تعریف شود که هم سلامتی کارمندان حفظ و هم به کار مردم رسیدگی شود، راهکار رسیدن به این امر آن است که در دستگاه قضایی کشور یکسری بایدها و نبایدها تعریف شود.

حجت الاسلام قدرتی تاکید کرد: برای عبور از این بحران لازم است تا تمامی واحدهای ستادی، قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه طبق بخشنامه‌ها و دستورات ریاست قوه قضائیه به ویژه بخشنامه بیست و هفتم فروردین پیش روند.

در پایان بر اساس سیاست‌ها و اولویت‌های قوه قضاییه از مدیران و حوزه‌های قضایی که عملکرد مطلوبی از نقطه نظر معیارهای آماری و رسیدگی به پرونده‌های معوق، توسعه ارتباط الکترونیک با مراجعه کنندگان و کاهش متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها داشته اند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha