پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پایش

حوزه/ معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان نسبت به پایش آسیب‌ها و راهکارهای نظام آموزشی موجود مبادرت ورزیده تا گام مثبتی در تحقق حوزه علمیه مطلوب بردارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، با توجه به اینکه نظام آموزشی حوزه علمیه خراسان در سال های اخیر، دستخوش تغییرات و اصلاحات کلی و جزئی شده و اکنون نقاط قوت و ضعف آن به خوبی نمایان گردیده است و ارتقاء کیفیت نظام آموزشی، آسیب شناسی وضعیت موجود و بازنگری در نقاط ضعف آن را ضروری به نظر می رسد، طرح جامع پایش آسیب‌ها و راهکارها در نظام آموزشی حوزه آغاز شد.

بنابراین گزارش، معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، اعضای شورای عالی و مدیراین حوزه، با بهره‌گیری از نظرات صائب و ارزشمند دست اندرکاران عرصه‌ی آموزش و پرورش طلاب، نسبت به پایش آسیب‌ها و راهکارهای نظام آموزشی موجود مبادرت ورزیده تا گام مثبتی در تحقق حوزه علمیه مطلوب بردارد.

این طرح با عنوان «طرح جامع پایش آسیب‌ها و راهکارها در نظام آموزشی حوزه» اجرا شده و امید است با همکاری مسئولانه‌ی مدیران و کادر مدارس و اساتید، زمینه‌ی تعلیم و تربیت طلاب فاضل، کارآمد، دغدغه‌مند و جریان ساز در حوزه، جامعه اسلامی و عرصه بین‌المللی بیش از پیش فراهم آید.

گفتنی است، پیرو نامه ارسالی به مدارس، مدیران، مسئولان و اساتید می توانند با مطالعه دفترچه راهنما و نیز فرم ویژه دریافت نظرات تا پانزدهم رمضان، نسبت به ارسال نظرات خود به معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان اقدام کنند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha