شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تولید مسکن یکی از مصادیق جهش تولید است، از این‌ رو امسال باید جهشی عمل کرده و تولید مسکن را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به خدمات این نهاد در روستاهای استان، گفت: در این ۴۰ سال قدم‌هایی که برای روستائیان برداشته شده، بی‌نظیر است، به‌گونه‌ای که وقتی خدمات نظام اسلامی به روستائیان را مشاهده می‌کنیم متوجه عظمت و وسعت این خدمات به نسبت دوران ستم‌شاهی می‌شویم.

وی خطاب به مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه شما در واقع مردم را با خدماتی که ارائه می‌دهید به صحنه آورده و در صحنه نگاه می‌دارید، افزود: وقتی مردم حساب ۱۰۰ امام را می‌شوند و می‌دانند که بخشی از این خدمات از برکت آن عزیز سفرکرده است، در واقع نام امام زنده می‌شود، عالم دلسوز مردم مستضعف که کاری کارستان کرد و این حساب از ایشان یادگاری باقی ماند، به‌گونه‌ای که امروز نیازمندترین نیازمندان از این حساب بهره می‌برند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه خدمات شما چندمنظوره بوده و از چند زاویه قابل‌قبول و توجه و تأیید است، گفت: کارهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشوق خیران است که حساب ۱۰۰ را همیشه پربار نگاه دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با تجلیل از فعالیت‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: این نهاد در استان در رخدادهای طبیعی و حوادث غیرمترقبه مدیریت خوبی انجام داد و امروز بخش اعظمی از مشکلات ایجاد شده رفع شده است.

وی تصریح کرد: مدیران توانمند و کارآمد در بحران‌ها شناخته می‌شوند، زیرا با اتخاذ شیوه‌های درست راه‌های برون‌رفت را پیدا کرده و از تبعات بحران می‌کاهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: شیوع ویروس کرونا تجربه‌ای برای تمام مدیران شد که همیشه برای وقوع حوادث طبیعی و غیرمترقبه آماده باشند، هر چند ایران نسبت به سایر کشورها در مبارزه با کرونا عملکرد مناسبی داشت، اما باید خود را بیشتر آماده کنیم.

امام‌جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال سال جهش تولید است و باید در زمینه‌های مختلف تولید جهش تولید داشته باشیم، اظهار کرد: یکی از زمینه‌های جهش تولید، جهش در تولید جمعیت است، زیرا اگر نسل ما پیر شود و جایگزین پیدا نکند این موضوع سبب ضعف ما خواهد شد و دشمن بر روی این حساب باز کرده است.

وی افزود: در چند سال آینده این نسل پیر می‌شود در نتیجه از نظر مدیریتی دچار مشکل می‌شویم، به همین دلیل مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای امسال چند مصداق را برای جهش تولید نام بردند که یکی از آن‌ها جمعیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تولید مسکن هم یکی دیگر از مصادیق جهش تولید است، خاطرنشان کرد: امسال باید جهشی عمل کرده و تولید مسکن را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه چند مورد آرامش‌بخش است که یکی از آن‌ها مسکن است، افزود: مسکن یکی از ارکان آرامش جامعه است، از این‌ رو باید به‌ویژه در سال جهش تولید اهتمام ویژه و بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بر اساس روایات اسلامی ازدواج، استراحت لازم و مسکن سه رکن آرامش و سکینه است، به همین دلیل هر چه بیشتر بتوانید در حوزه مسکن ارائه خدمت کنید به آرامش و امنیت جامعه کمک کرده‌اید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha