جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که نامه آیت‌الله اعرافی به رهبران دینی جهان اقدامی به جا و شایسته است، گفت: حوزه علمیه قم ناگفته های زیادی برای جهان دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه،  با اشاره به نامه اخیر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به رئیس الازهر و پاپ رهبر مسیحیان جهان اظهار داشت: واقعاً جای این گونه افدامات خالی است و لازم است که مدیریت و هدایت شده باب این گونه ارتباطات بین حوزه علمیه قم و دیگر مراکز دنیا باز شود.

وی ادامه داد: حوزه علمیه قم ناگفته های زیادی برای جهان دارد و جاذبه هایی که در همه زمینه ها از جمله در همین مسئله کرونا وجود دارد می تواند برای استفاده عموم مردم جهان نشر داده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: حوزه های علمیه در سراسر کشور برای مردم دنیا حرف های شنیدنی، آموزنده، سازنده و موثر فراوانی از معارف اهل بیت (ع) دارد.

وی تأکید کرد: به هر حل اقدام اخیر آیت‌الله اعرافی بسیار به جا و شایسته ای است و از فتح این باب توسط مدیر حوزه های علمیه کشور قدردانی می کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: این‌که در گام های بعدی محتوی این گونه نامه ها با مشورت بزرگان، سنجیده و حساب شده باشد کار بسیار شایسته ای است.

وی ادامه داد: این موضوعات اگر نظرسنجی شود و نظر اساتید و فضلای حوزه نیز گرفته شود بهتر است به هر حال شاید در ذهن اساتید در مورد این موضوعات مطالبی وجود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha