جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در دیدار مهندس حق گویان انتصاب وی را به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا با مهندس مهرعلی حق گویان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار و انتصاب وی را به این مسئولیت تبریک گفت.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: حضرت امام خمینی(ره) توجه ویژه ای به مستضعفان و محرومان جامعه داشتند و امروز نیز رسالت مسئولان این نهاد توجه ویژه به محرومان و خادمی مستضعفان جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از ارزشمندترین نهادها در انقلاب اسلامی است و فعالیت‌های این نهاد در جهت رفع مشکلات محرومان بسیار تحسین برانگیز است و خدمت رسانی ارزشمند این نهاد سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لبان محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال شده است.

وی ادامه داد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده های محروم باشد خدای متعال آن را دوست می دارد و به این کار شایسته اجر و پاداش می دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز باید بیش از پیش حوزه های علمیه و روحانیت در محرومیت زدایی به کمک کمیته امداد کار محرومیت زدایی را در جامعه انجام دهند.

وی ادامه داد: کمیته امداد و حوزه علمیه قزوین دو نهاد ارزشمند در جامعه هستند که می توانند با همکاری هم، فعالیت‌های مختلف فرهنگی را در زمینه های مختلف و با حضور طلاب و روحانیون انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، بیان کرد: حوزه علمیه به کمک کمیته امداد و نهادهای مرتبط با مدیریت بحران و محرومیت‌زدایی می تواند یاری‌رسان محرومان به ویژه در بحران های خاص از جمله بحران اخیر که مربوط به بیماری کرونا است باشد و همین طور با فعالیت‌های متناسب با توان و رسالت‌های حوزه در این راستا مثمرثمر باشد و خدماتی را به مردم عزیز ارائه دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین از برگزاری دوره های کوتاه مدت با عنوان فضیلت خدمت برای کارمندان کمیته امداد خبر داد.

انهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha