شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری از ویژگی های مهم ماه مبارک رمضان را کمک و دستگیری از نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: در این روزهای با فضیلت نباید از محرومان و فقرا غافل شویم.

حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت توجه به برنامه ها و فعالیت های تبلیغی در این ماه با فضیلت تأکید کرد.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ معارف الهی و سوق دادن قلوب مردم به سمت ارزش های معنوی است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی محافل و نشست های دینی، باید از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبلیغ دین اسفاده شود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مبلغان دینی باید منبرهای تبلیغی خود به فضای مجازی منتقل کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به سطح دسترسی بالای مردم در فضای مجازی می توان از این ظرفیت بالا در جهت تقویت فعالیت های دینی و قرآنی بهره گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که مطالب تبلیغی در فضای مجازی باید از جذابیت مناسب برای بهره گیری مخاطب برخوردار باشد، تصریح کرد: نباید شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی کامل برنامه های قرآنی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبلغان دینی از ظرفیت فضای مجازی در جهت ارائه منبرهای مجازی در ماه مبارک رمضان بهره گیرند، خاطرنشان کرد: منبرهای کوتاه در ماه ضیافت الهی و ارائه آن در فضای مجازی می تواند برای مخاطب اثرگذار و جذاب باشد.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت شناخت دقیق از فضیلت های ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: اگر سطح شناخت خود را نسبت به برکات این ماه پرفیض بیشتر کنیم به طور حتم بیشتر می توانیم از برکات آن استفاده کنیم.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، افزود: انس با قرآن در این ماه با عظمت از اهمیت بسیاری برخوردار است و با توجه به شرایط به وجود آمده باید انس ما کلام الهی در این ایام بیشتر از گذشته شود.

این کارشناس فرهنگی با تأکید بر اینکه در این روزهای دشواری که به دلیل شیوع بیماری کرونا در جامعه داریم نباید از دعا و نیایش غافل شویم، افزود: دعا در ماه مبارک رمضان به ویژه زمان سحر آثار و برکات بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ویژگی های مهم ماه مبارک رمضان را کمک و دستگیری از نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: در این روزهای با فضیلت نباید از محرومان و فقرا غافل شویم.

رئیس اداره تبلیغت اسلامی ساری با تأکید براین که باید از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان جهت دستگیری از نیازمندان و فقرا بیشتر بهره گیریم، گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات، ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای رسیدگی به محرومان جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha